• דלג
Nissan Israel ניסאן ישראל

מגזין ניסאן

Open/Close menu
  • רכבים
  • שירות
    • הכל אודות שירות ניסאן
    • שירות 24/7
    • Nissan Connect
    • מרכזי שירות
    • שירות משאיות
    • אחריות לדגמי ניסאן
    • טיפים ושאלות נפוצות
    • תיאום תור במרכז שירות
    • בדיקת RECALL
    • מחירון חלפים
  • החווייה של ניסאן
    • אודות החווייה של ניסאן
    • INTELLIGENT MOBILITY
    • רכבים חשמליים
    • ביצועים
    • רכבי קונספט
    • אירועים
    • שותפויות
  • מגזין ניסאן
  • רכישה אונליין
  • צור קשר
    • רכישת רכב חדש
    • פניה לשירות לקוחות
    • תיאום תור למרכז שירות
  • חדש! הזמן תור למרכז שירות
  • אולמות תצוגה ומרכזי שירות
  • קטלוגים לדגמי ניסאן
  • נסיעת מבחן
  • פניה לשירות לקוחות
  • הזמן תור למרכז שירות
  • בדיקת RECALL
  • בירור מחיר חלפים
  • כל הדגמים
  • קרוסאובר / SUV
  • משפחתי
  • סופר מיני
  • חשמלי
  • מנהלים
  • ספורט
  • מסחריות
  • מחירון דגמים
  • צריכת דלק, זיהום אוויר ואבזור בטיחותי
ניסאן ג'וק
ניסאן מיקרה
ניסאן קשקאי החדשה
Nissan X-Trail החדשה
ניסאן ליף
ניסאן סנטרה
ניסאן אלטימה
ניסאן מקסימה
Nissan-370Z
Nissan-GT-R
ניסאן e-NV200
ניסאן נבארה
צפו בכל הדגמים
ניסאן ג'וק
ניסאן קשקאי החדשה
Nissan X-Trail החדשה
גלו את דגמי הקרוסאובר וה-SUV
ניסאן ליף
ניסאן סנטרה
גלו את דגמי הרכב המשפחתי
ניסאן מיקרה
גלו את רכב הסופר מיני
ניסאן ליף
ניסאן e-NV200
גלו את הרכבים החשמליים
ניסאן אלטימה
ניסאן מקסימה
גלו את רכבי המנהלים
Nissan-370Z
Nissan-GT-R
גלו את רכבי הספורט
ניסאן e-NV200
ניסאן נבארה
גלו את דגמי המסחריות

  • ניסאן מקסימה - רכב יוקרה עוצמתי
    ניסאן מקסימה - רכב מנהלים עוצמתי
    • חוויית ניסאן
    • Intelligent Mobility
    • רכבים חשמליים
    • ביצועים של NISMO
    • אירועים
    • מגזין ניסאן
    • רכבי קונספט
    • שותפויות
ניסאן מקסימה - רכב יוקרה עוצמתי

ניסאן מקסימה: הזדמנות נדירה לעוצמה מפנקת

מגזין ניסאן

אי אפשר להתעלם מניסאן מקסימה. רכב גדול ממדים ומרשים בעל עיצוב ספורטיבי ייחודי ותחושה של רכב סלון יוקרתי. אבל מה שהכי מרשים במקסימה זה לא העיצוב, וגם לא סביבת הנהג המפנקת. זה מה שמסתתר לה מתחת למכסה המנוע.

ניסאן מקסימה מבט חזיתית בנסיעה על גשר ברקע אורות העיר בלילה

אם סוגרים את החלונות, מתרווחים בכורסת הנהיגה של המקסימה ומפעילים את מערכת ה-BOSE המשובחת בעלת 11 הרמקולים – מרגישים שנמצאים בקונצרט פרטי. אבל אנחנו בחרנו לנהוג בה עם חלונות פתוחים ומבלי להפעיל את ה-BOSE. למה? כי המוזיקה הנעימה ביותר שאפשר לשמוע במקסימה היא גרגור המנוע שלה.


כשאמריקאים ויפנים נפגשים: גדול, חזק וחד

העולם עובר למנועים קטנים יותר ומפצה על הגודל בעזרת מגדשי טורבו. העולם, אבל לא האמריקאים. הם נשארו נאמנים לנוסחה שלפיה גודל שווה עוצמה, ולא מאמינים במנועים קטנים. ניסאן היפנית לקחה את הנוסחה האמריקאית הזו צעד אחד קדימה וייצרה את אחד המנועים החזקים והחדים שתוכלו לרכוש כיום.

רבות נכתב על מנוע ה-V6 בנפח 3,500 סמ"ק שמסתתר מתחת למכסה המנוע של המקסימה. הוא מנפק 300 כ"ס, ומצליח להאיץ את המקסימה מאפס למאה קמ"ש בפחות משש שניות. ואלה שש שניות של סימפוניית צילינדרים מתוזמנים היטב שמייצרים נהמת מנוע מקפיצת אדרנלין. וזה לא קורה רק בהאצה מהמקום; כל נגיעה בדוושת ההאצה מתורגמת מיידית לכוח זמין ולמנוע שרק רוצה לתת מעצמו עוד.

ניסאן מקסימה מבט מאחור בנסיעה במנהרה מתעקלת

הצמדת מנוע כה חזק לתיבת הילוכים רציפה CVT היא חיבור מעניין שעשתה ניסאן. לכאורה מדובר כאן בניגוד עניינים: המנוע רוצה לספק המון כוח בכל רגע נתון, והתיבה בעלת אינספור יחסי ההעברה רוצה להרגיע קצת את המהומה כדי לחסוך בדלק. איכשהו, בניסאן מקסימה השידוך הזה עלה יפה: התיבה מעדנת את המנוע, מבלי שהנהג מרגיש שחסר לו משהו, ונתוני צריכת הדלק מפתיעים לטובה – כעשרה קילומטר לליטר.


רכב מנהלים – חוויית פרימיום

העיצוב החיצוני של המקסימה בולט לטובה בפלח מכוניות המנהלים. קימורים מפוסלים, חזית אגרסיבית עם תצורת ה-V של ניסאן ועיצוב הגג באופן שהוא נראה כמרחף מעל הרכב, במיוחד בצבעים הבהירים של המקסימה. היא לא משדרת מכובדות מאופקת המנסה להיות מיינסטרים, אלא מציגה את שריריה לראווה ויוצרת מראה מרהיב של ספורט-אלגנט.

התחושה בתוך המקסימה כבר חורגת לחלוטין מגזרת מכוניות המנהלים. איכות החומרים וההרכבה, שילוב הצבעים, העור האיכותי והאווירה הכוללת הם של פלח הפרימיום, ולא דווקא של גרסאות הבסיס בפרימיום. האבזור שמגיע עם המקסימה, למשל, אינו נופל מהאבזור שמגיע במכוניות שעולות כפליים ממנה. הגה עור מתחמם, מושבי עור מתחממים וחשמליים, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת מולטימדיה מצוינת עם מסך מגע גדול, גג כפול נפתח, בקרת אקלים מפוצלת עם פתח ליושבים מאחור ודיבורית בלוטות' נשלטת מההגה הם רק חלק מהפינוקים שהמקסימה מעניקה לנוסעים בה.

לוח המחוונים של המקסימה הוא מהיעילים שפגשנו, והמסך הרוחבי שבו מספק את כל המידע שצריך באופן ברור וחד. בכלל, תחושת הנהג היא שהרכב מתרכז בו ובחוויות שלו: התעלה המרכזית שעליה ידית ההילוכים מצופה העור, בורר מצב הנהיגה וגלגלת השליטה המרכזית במחשב הרכב סוגרים עבור הנהג חלל אינטימי משלו, ומעניקים לנהג תחושה שהוא האיש החשוב ביותר ברכב.

ניסאן מקסימה - מבט על צד הרכב ניסאן מקסימה, חלל פנימי יוקרתי, מושבים קדמיים והדשבורד

תמונת הפנים מציגה ריפודים וגימור פנימי שאינם זמינים ברמת גימור SL הנמכרת בישראל. ט.ל.ח


וכל הכבוד לשר: מערכות בטיחות מתקדמות

ניסאן מקסימה היא אחת המכוניות שזכו במכרז עבור מכוניות לשרי ישראל. במקסימה בחרו, למשל, שר האוצר משה כחלון ושר האנרגיה והתשתיות, פרופ' יובל שטייניץ.

שרים בכירים שכאלה זקוקים להגנה מלאה, והמקסימה אכן מספקת מערכות בטיחות מקיפות ועתירות טכנולוגיה: משענות ראש אקטיביות, הגברת בלימה בזמן חירום, מערכת בקרת יציבות, בלימה אוטונומית בחירום, זיהוי רכב בשטח מת, ניטור מרחק לפנים, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, ומערכת מתקדמת של מובילאיי שמוסיפה עוד שכבת הגנה הכוללת זיהוי הולכי רגל ותמרורים.

ניסאן מקסימה - מערכת בלימה במצבי חירום
Nissan Intelligent Mobility - טכנולוגיות נהיגה מתקדמות בניסאן מקסימה

תחושת הביטחון בנסיעה במקסימה באה לידי ביטוי גם בהתנהגות הכביש המצוינת שלה. למרות שהרבה מאוד כוח יכול להיות מונגש באופן מיידי לגלגלים הקדמיים, המקסימה נצמדת לכביש בעקשנות ובאופן מעורר השתאות. נכון, יש נהגים שרוצים להרגיש זריקות זנב כשיש להם כל כך הרבה כוח בידיים, אך רוב המנהלים רוצים שתהיה להם שליטה מלאה על העוצמה החייתית של הרכב. נהיגה במקסימה, גם במהירויות גבוהות ובכבישים מאתגרים, לא מוציאה את השלדה משלוותה, וזו בפני עצמה חוויית נהיגה מרשימה.


ניסאן מקסימה: רק למי שיודע לזהות הזדמנויות

ניסאן מקסימה הוא רכב מיוחד בנוף הכבישים הישראלי. זהו רכב יפני, עם כל האמינות והחדות הנלווים לכך, שיוצר עבור השוק האמריקני חובב העוצמה. הוא רכב גדול ממדים, שנראה ומרגיש כמו רכב ספורטיבי. הוא רכב שמשתייך לפלח מכוניות המנהלים, אך מספק חוויה של פלח מכוניות היוקרה. הוא רכב שמתאים למי שיודע להבחין בייחוד הזה ולקפוץ על המציאה. עיתונאי הרכב יואב קווה היטיב לסכם את התובנה הזו: "מבחינת מחיר היא נמצאת מתחת לקטגוריות הסלוניות, חרף ממדים וביצועים מעולם הסלון".


עוד כתבות במגזין

ניסאן קשקאי מבט מלפנים בסביבה אורבנית

מדוע אירופה בוחרת בקשקאי?

האם משפחה תעדיף רכב פנאי גדול וכבד או כלי רכב שמבין את האופי המשפחתי ומספק נוסחה מדויקת הקולעת לצורכי המשפחה? באירופה, כנראה, התשובה ברורה.

  • קראו עוד
ניסאן נבארה מבט מלפנים על רקע אורות העיר בלילה

גיבור על

יכולת שטח מרשימה, איכות נסיעה גבוהה והתאמה נעימה למשפחה – את שלושת היסודות הללו מקיים הנבארה בגאווה רבה.

  • קראו עוד
ניסאן סנטרה

המשפחתית שתרצו לצאת איתה לדרך

סקירת המשפחתיות ממבט צרכני מגלה שניסאן סנטרה היא המשפחתית שנותנת לכם יותר. קבלו 5 סיבות מרכזיות לכך.

  • קראו עוד
  1. Nissan ישראל
  2. חוויית ניסאן
  3. מגזין ניסאן
  4. ניסאן מקסימה - רכב מנהלים עוצמתי
Toggle רכבים menu רכבים
דגמי ניסאן
הזמן נסיעת מבחן
אולמות תצוגה
קטלוגים לדגמי ניסאן
מחירון דגמים
צריכת דלק, זיהום אוויר ואבזור בטיחותי
Toggle שירות ניסאן menu שירות ניסאן
מרכזי שירות
תיאום תור במרכז שירות
יצירת קשר
אחריות לדגמי ניסאן
ביטוח וטרייד-אין
בדיקת RECALL
מחירון חלפים
Toggle מידע נוסף menu מידע נוסף
כתבו אלינו
מגזין ניסאן
Nissan Intelligent Mobility
תקן זיהום אוויר WLTP
Toggle מדיה חברתית menu מדיה חברתית
facebook
youtube
  • אתרי ניסאן בעולם
  • מפת האתר
  • תנאי שימוש
  • מדיניות פרטיות
  • הצהרת נגישות

© Nissan 2021