• דלג לתוכן מרכזי
ניסאן ישראל קישור לדף הבית

מגזין ניסאן

פתח תפריט
  • רכבים
  • שירות
    • שירות לרכבי ניסאן
    • מרכזי שירות
    • תיאום תור במרכז שירות
    • פניה לשירות לקוחות
    • טיפים ושאלות נפוצות
    • סרטוני הדרכה ותפעול
    • בדיקת RECALL
    • מחירון חלפים
    • אפליקציית Nissan Connect
  • הנעה חשמלית
    • הנעה חשמלית של ניסאן
    • רכב היברידי e-POWER
    • רכב היברידי
    • רכב היברידי מתון
  • החווייה של ניסאן
    • אודות החווייה של ניסאן
    • הנעה חשמלית
    • טכנולוגיות סיוע בנהיגה
    • ביצועים
    • רכבי קונספט
  • מגזין ניסאן
    • קרוסאובר - כשנוכחות שליטה וביטחון נפגשים
    • רכב 7 מקומות: כך תבחרו נכון
    • מה זה רכב SUV?
    • מהו רכב חסכוני ואיך בוחרים אותו?
    • כל מה שצריך לדעת לפני שקונים רכב חדש
    • לכל כתבות המגזין ❯
  • אולמות תצוגה
  • קטלוגים לדגמי ניסאן
  • נסיעת מבחן
  • מרכזי שירות ניסאן
  • תיאום תור למרכז שירות
  • פנייה לשירות לקוחות
  • בדיקת RECALL
  • בירור מחיר חלפים
  • כל הדגמים
  • מחירון דגמים
  • צריכת דלק, זיהום אוויר ואבזור בטיחותי
  • תווית נתוני צמיגים
Nissan Juke
ניסאן סנטרה
ניסאן קשקאי החדשה
ניסאן אקסטרייל
צפו בכל הדגמים

  • ניסאן מקסימה - רכב יוקרה עוצמתי
    ניסאן מקסימה - רכב מנהלים עוצמתי תפריט
    • חוויית ניסאן
    • ביצועים של NISMO
    • מגזין ניסאן
    • רכבי קונספט
    • רכבים חשמליים של ניסאן
    • Intelligent Mobility
ניסאן מקסימה - רכב יוקרה עוצמתי

מגזין ניסאן ניסאן מקסימה: הזדמנות נדירה לעוצמה מפנקת

אי אפשר להתעלם מניסאן מקסימה. רכב גדול ממדים ומרשים בעל עיצוב ספורטיבי ייחודי ותחושה של רכב סלון יוקרתי. אבל מה שהכי מרשים במקסימה זה לא העיצוב, וגם לא סביבת הנהג המפנקת. זה מה שמסתתר לה מתחת למכסה המנוע.

ניסאן מקסימה מבט חזיתית בנסיעה על גשר ברקע אורות העיר בלילה

אם סוגרים את החלונות, מתרווחים בכורסת הנהיגה של המקסימה ומפעילים את מערכת ה-BOSE המשובחת בעלת 11 הרמקולים – מרגישים שנמצאים בקונצרט פרטי. אבל אנחנו בחרנו לנהוג בה עם חלונות פתוחים ומבלי להפעיל את ה-BOSE. למה? כי המוזיקה הנעימה ביותר שאפשר לשמוע במקסימה היא גרגור המנוע שלה.


כשאמריקאים ויפנים נפגשים: גדול, חזק וחד

העולם עובר למנועים קטנים יותר ומפצה על הגודל בעזרת מגדשי טורבו. העולם, אבל לא האמריקאים. הם נשארו נאמנים לנוסחה שלפיה גודל שווה עוצמה, ולא מאמינים במנועים קטנים. ניסאן היפנית לקחה את הנוסחה האמריקאית הזו צעד אחד קדימה וייצרה את אחד המנועים החזקים והחדים שתוכלו לרכוש כיום.

רבות נכתב על מנוע ה-V6 בנפח 3,500 סמ"ק שמסתתר מתחת למכסה המנוע של המקסימה. הוא מנפק 300 כ"ס, ומצליח להאיץ את המקסימה מאפס למאה קמ"ש בפחות משש שניות. ואלה שש שניות של סימפוניית צילינדרים מתוזמנים היטב שמייצרים נהמת מנוע מקפיצת אדרנלין. וזה לא קורה רק בהאצה מהמקום; כל נגיעה בדוושת ההאצה מתורגמת מיידית לכוח זמין ולמנוע שרק רוצה לתת מעצמו עוד.

ניסאן מקסימה מבט מאחור בנסיעה במנהרה מתעקלת

הצמדת מנוע כה חזק לתיבת הילוכים רציפה CVT היא חיבור מעניין שעשתה ניסאן. לכאורה מדובר כאן בניגוד עניינים: המנוע רוצה לספק המון כוח בכל רגע נתון, והתיבה בעלת אינספור יחסי ההעברה רוצה להרגיע קצת את המהומה כדי לחסוך בדלק. איכשהו, בניסאן מקסימה השידוך הזה עלה יפה: התיבה מעדנת את המנוע, מבלי שהנהג מרגיש שחסר לו משהו, ונתוני צריכת הדלק מפתיעים לטובה – כעשרה קילומטר לליטר.


רכב מנהלים – חוויית פרימיום

העיצוב החיצוני של המקסימה בולט לטובה בפלח מכוניות המנהלים. קימורים מפוסלים, חזית אגרסיבית עם תצורת ה-V של ניסאן ועיצוב הגג באופן שהוא נראה כמרחף מעל הרכב, במיוחד בצבעים הבהירים של המקסימה. היא לא משדרת מכובדות מאופקת המנסה להיות מיינסטרים, אלא מציגה את שריריה לראווה ויוצרת מראה מרהיב של ספורט-אלגנט.

התחושה בתוך המקסימה כבר חורגת לחלוטין מגזרת מכוניות המנהלים. איכות החומרים וההרכבה, שילוב הצבעים, העור האיכותי והאווירה הכוללת הם של פלח הפרימיום, ולא דווקא של גרסאות הבסיס בפרימיום. האבזור שמגיע עם המקסימה, למשל, אינו נופל מהאבזור שמגיע במכוניות שעולות כפליים ממנה. הגה עור מתחמם, מושבי עור מתחממים וחשמליים, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת מולטימדיה מצוינת עם מסך מגע גדול, גג כפול נפתח, בקרת אקלים מפוצלת עם פתח ליושבים מאחור ודיבורית בלוטות' נשלטת מההגה הם רק חלק מהפינוקים שהמקסימה מעניקה לנוסעים בה.

לוח המחוונים של המקסימה הוא מהיעילים שפגשנו, והמסך הרוחבי שבו מספק את כל המידע שצריך באופן ברור וחד. בכלל, תחושת הנהג היא שהרכב מתרכז בו ובחוויות שלו: התעלה המרכזית שעליה ידית ההילוכים מצופה העור, בורר מצב הנהיגה וגלגלת השליטה המרכזית במחשב הרכב סוגרים עבור הנהג חלל אינטימי משלו, ומעניקים לנהג תחושה שהוא האיש החשוב ביותר ברכב.

ניסאן מקסימה - מבט על צד הרכב ניסאן מקסימה, חלל פנימי יוקרתי, מושבים קדמיים והדשבורד

תמונת הפנים מציגה ריפודים וגימור פנימי שאינם זמינים ברמת גימור SL הנמכרת בישראל. ט.ל.ח


וכל הכבוד לשר: מערכות בטיחות מתקדמות

ניסאן מקסימה היא אחת המכוניות שזכו במכרז עבור מכוניות לשרי ישראל. במקסימה בחרו, למשל, שר האוצר משה כחלון ושר האנרגיה והתשתיות, פרופ' יובל שטייניץ.

שרים בכירים שכאלה זקוקים להגנה מלאה, והמקסימה אכן מספקת מערכות בטיחות מקיפות ועתירות טכנולוגיה: משענות ראש אקטיביות, הגברת בלימה בזמן חירום, מערכת בקרת יציבות, בלימה אוטונומית בחירום, זיהוי רכב בשטח מת, ניטור מרחק לפנים, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, ומערכת מתקדמת של מובילאיי שמוסיפה עוד שכבת הגנה הכוללת זיהוי הולכי רגל ותמרורים.

ניסאן מקסימה - מערכת בלימה במצבי חירום
Nissan Intelligent Mobility - טכנולוגיות נהיגה מתקדמות בניסאן מקסימה

תחושת הביטחון בנסיעה במקסימה באה לידי ביטוי גם בהתנהגות הכביש המצוינת שלה. למרות שהרבה מאוד כוח יכול להיות מונגש באופן מיידי לגלגלים הקדמיים, המקסימה נצמדת לכביש בעקשנות ובאופן מעורר השתאות. נכון, יש נהגים שרוצים להרגיש זריקות זנב כשיש להם כל כך הרבה כוח בידיים, אך רוב המנהלים רוצים שתהיה להם שליטה מלאה על העוצמה החייתית של הרכב. נהיגה במקסימה, גם במהירויות גבוהות ובכבישים מאתגרים, לא מוציאה את השלדה משלוותה, וזו בפני עצמה חוויית נהיגה מרשימה.


ניסאן מקסימה: רק למי שיודע לזהות הזדמנויות

ניסאן מקסימה הוא רכב מיוחד בנוף הכבישים הישראלי. זהו רכב יפני, עם כל האמינות והחדות הנלווים לכך, שיוצר עבור השוק האמריקני חובב העוצמה. הוא רכב גדול ממדים, שנראה ומרגיש כמו רכב ספורטיבי. הוא רכב שמשתייך לפלח מכוניות המנהלים, אך מספק חוויה של פלח מכוניות היוקרה. הוא רכב שמתאים למי שיודע להבחין בייחוד הזה ולקפוץ על המציאה. עיתונאי הרכב יואב קווה היטיב לסכם את התובנה הזו: "מבחינת מחיר היא נמצאת מתחת לקטגוריות הסלוניות, חרף ממדים וביצועים מעולם הסלון".


עוד כתבות במגזין

ניסאן קשקאי

מה זה רכב SUV?

כבר לא מעט שנים שרכבי SUV נמנים על דגמי הרכבים הפופולריים והנמכרים ביותר בעולם. אז מה זה SUV ואיך בוחרים אותו בצורה הנכונה ביותר למשפחה שלכם? כל התשובות כאן

קראו עוד
לוח מחוונים ברכב ניסאן

המדריך לנורות אזהרה ברכב

נורות החיווי הן השפה שבה הרכב משתמש כדי "לדבר איתנו" ולהעביר מסרים חשובים. כדי להקל עליכם, ערכנו מדריך בסיסי להכרת נורות האזהרה המרכזיות והחשובות ברכב. יש לכם אור ירוק להתחיל לקרוא...

קראו עוד
ילדה נוסעת במושב האחורי של ניסאן אקסטרייל

5 טיפים לנסיעה בטוחה עם הילדים

נהיגה הופכת למורכבת יותר ברגע שבו אנחנו נוסעים עם הילדים. נסיעה עם ילדים חייבת להיות בטוחה באופן מוחלט. ריכזנו עבורכם חמישה טיפים מרכזיים שיסייעו לכם במשימה.

קראו עוד

  1. Nissan ישראל
  2. חוויית ניסאן
  3. מגזין ניסאן
  4. ניסאן מקסימה - רכב מנהלים עוצמתי

Toggle רכבים menu רכבים

  • דגמי ניסאן
  • הנעה חשמלית
  • תיאום נסיעת מבחן
  • אולמות תצוגה
  • קטלוגים לדגמי ניסאן
  • מחירון דגמים
  • צריכת דלק, זיהום אוויר ואבזור בטיחותי
  • תווית נתוני צמיגים

  • תקנון ליסינג פרטי - ניסאן ג'וק

Toggle שירות ניסאן menu שירות ניסאן

  • מרכזי שירות
  • תיאום תור במרכז שירות נפתח בחלון חדש
  • יצירת קשר
  • בדיקת RECALL נפתח בחלון חדש
  • מחירון חלפים נפתח בחלון חדש
  • מדריכים לחילוץ נפגעי תאונות מרכבי ניסאן

Toggle מידע נוסף menu מידע נוסף

  • כתבו אלינו
  • מגזין ניסאן
  • Nissan Intelligent Mobility
  • תקן זיהום אוויר WLTP
  • קריירה נפתח בחלון חדש
  • דוחות ומידע לציבור

  • ת.צ. 53231-05-23 צדוק נ' קרסו מוטורס בע"מ - בקשה לאישור הסדר פשרה

  • ת.צ. 53231-05-23 צדוק נ' קרסו מוטורס בע"מ - הודעה על אישור הסדר פשרה

  • הודעה על הסדר פשרה בת"צ 3857-07-17

Toggle מדיה חברתית menu מדיה חברתית

  • facebook נפתח בחלון חדש
  • youtube נפתח בחלון חדש
  • instagram
  • מפת האתר
  • תקנון עסקת מימון חודשית - ג'וק היברידי
  • תקנון ליסינג ניסאן
  • תקנון מכירת ניסאן קשקאי - יולי 2025
  • תנאי שימוש
  • מדיניות פרטיות
  • הצהרת נגישות

© Nissan 2025