• דלג לתוכן מרכזי
ניסאן ישראל קישור לדף הבית

שירות לאחר מכירה

Open/Close menu
  • רכבים
  • שירות
    • הכל אודות שירות ניסאן
    • שירות 24/7
    • Nissan Connect
    • מרכזי שירות
    • שירות משאיות
    • טיפים ושאלות נפוצות
    • תיאום תור במרכז שירות
    • בדיקת RECALL
    • מחירון חלפים
  • החווייה של ניסאן
    • אודות החווייה של ניסאן
    • רכבים חשמליים
    • INTELLIGENT MOBILITY
    • ביצועים
    • רכבי קונספט
    • אירועים
  • מגזין ניסאן
    • קרוסאובר - כשנוכחות שליטה וביטחון נפגשים
    • רכב 7 מקומות - מה באמת חשוב לבדוק בו
    • 10 דברים שכדאי לדעת על רכב חשמלי
    • ניסאן סנטרה - המשפחתית הבאה שלכם
    • רכב משפחתי? 6 דברים שחשוב לבדוק
    • לכל כתבות המגזין ❯
  • רכישה אונליין
  • צור קשר
    • רכישת רכב חדש
    • פניה לשירות לקוחות
    • תיאום תור למרכז שירות
  • חדש! הזמן תור למרכז שירות
"Username"
  • אולמות תצוגה ומרכזי שירות
  • קטלוגים לדגמי ניסאן
  • נסיעת מבחן
  • פניה לשירות לקוחות
  • הזמן תור למרכז שירות
  • בדיקת RECALL
  • בירור מחיר חלפים
  • כל הדגמים
  • קרוסאובר / SUV
  • משפחתי
  • סופר מיני
  • מנהלים
  • ספורט
  • מחירון דגמים
  • צריכת דלק, זיהום אוויר ואבזור בטיחותי
  • תווית נתוני צמיגים
Nissan Juke
ניסאן מיקרה
ניסאן קשקאי החדשה
ניסאן אקסטרייל
ניסאן סנטרה
ניסאן אלטימה
ניסאן מקסימה
Nissan-GT-R
צפו בכל הדגמים
Nissan Juke
ניסאן קשקאי החדשה
ניסאן אקסטרייל
גלו את דגמי הקרוסאובר וה-SUV
ניסאן סנטרה
גלו את דגמי הרכב המשפחתי
ניסאן מיקרה
גלו את רכב הסופר מיני
ניסאן אלטימה
ניסאן מקסימה
גלו את רכבי המנהלים
Nissan-GT-R
גלו את רכבי הספורט

  • שירות לאחר מכירה
    שירות לאחר מכירה תפריט
    • שירות 24/7
    • Nissan Connect
    • שירות משאיות
    • הבטחה ללקוח
    • טיפים ושאלות נפוצות
    • הצעות ושירותים נוספים
    • מבצע קריאת שירות
שירות לאחר מכירה

חוויית שירות וטיפול ברכב בעידן הממוחשב

שומרים עליכם מכל כיוון

תשכחו מכל מה שידעתם על מרכזי שירות

חייגו אלינו: 3575✱

בכל מקום ובכל זמן

התועלת שתפיקו מן ההבטחות שלנו תלווה אתכם תמיד, ללא מגבלת זמן. כלקוחות של ניסאן, אתם מצפים שידברו אליכם באופן אמיתי וכן. אנו נדאג לכם. זו ההבטחה שלנו.

תיאום תור במרכז שירות לרשימת מרכזי השירות

הרכב שלכם הוא מחשב על גלגלים. מכוניות מודרניות יכולות להכיל יותר מ-50 מעבדי מחשב שונים השולטים כמעט על כל פעולה ברכב: הזרקת הדלק, ההיגוי, הבלימה ומערכות הבטיחות. הטכנולוגיות האוטונומיות מספקות לנו בכל שנה עוד שפע של מערכות מחשב חדשות ומתקדמות, והרכב הופך לטכנולוגי יותר ויותר. למהפכה זו השלכות מיידיות על אופן הטיפול ברכב ועל הידע שנדרש היום כדי לייצר חוויית שירות וטיפול על ידי בעלי המקצוע.


ליווי מקצועי ומתמשך של היצרן לאורך כל הדרך

העידן הטכנולוגי בענף הרכב חולל מהפכה עולמית גם בתחום הטיפול ברכב: מטיפול פרטני בתקלות שצצות במהלך השימוש ברכב, לתפיסת עולם של מתן מעטפת טיפולית מתמשכת. במרכזי השירות של קרסו, יבואנית רכבי רנו, ניסאן, דאצ'יה ואינפיניטי, מביאים את התפיסה הזו לישראל, בשותפות הדוקה עם היצרן. 

"אנחנו לא מתייחסים אל הרכב כאל מכירה חד פעמית", אומר אודי אברהמי, מנהל מרכזי השירות של קרסו. "כיום, רכב חייב לבוא יחד עם ליווי מקצועי של היצרן לאורך כל הדרך, אחרת הבעלים שרכש את הרכב לא יוכל ליהנות ממלוא הביצועים שלו לאורך זמן".

ניסאן איתך 24/7

קראו עוד אודות מוקד השירות

שירות משאיות - שירות עם מוניטין

לפרטים אודות שירות למשאיות

השתלמויות וסדנאות בארץ ובחו"ל

לקרסו קשר הדוק ורב שנים עם היצרן, קשר שאותו כבר מגדירים בכירים בקרסו כ"שותפות". משמעותה של שותפות זו, לדבריהם, היא מחויבות של היצרנים לעדכן את מרכזי השירות של קרסו בכל הידע המקצועי בזמן אמת, הן בחומרים כתובים המסופקים כל הזמן למרכזי השירות והן בהשתלמויות ובסדנאות בארץ ובחו"ל.

"זה חשוב במיוחד בעידן המערכות הממוחשבות", מסביר אודי אברהמי ומוסיף: "אנחנו עוברים הדרכות טכניות ישירות מהמומחים של המותגים עצמם. כך, יש ללקוח את תחושת הביטחון שכאשר הוא מגיע עם תקלה למרכז השירות, הוא יודע שהוא מפקיד את רכבו אצל האנשים שמכירים אותו הכי טוב ויודעים לתת את הטיפול הנכון עבורו. אם אין לך את מערכת הבדיקה המעודכנת של היבואן הרשמי, לא ניתן לוודא שהרכב מתפקד בצורה נכונה ומקסימלית. חשוב להבין שלא כל תקלה מדליקה נורה בלוח המחוונים של הנהג, ושאי גילויה של התקלה בזמן עלול לעלות ביוקר בהמשך".

כדי לוודא שכל הידע הרלוונטי והמעודכן נמסר לכל העובדים, ממנהלי מרכזי השירות ועד אחרון מכונאי הרכב, לקרסו מחלקת הדרכות והשתלמויות המעבירה את הידע באופן מסודר לעובדיה בישראל, זאת מעבר להשתלמויות שעוברים העובדים בחו"ל אצל היצרנים. "עקב הקשר החזק שקיים בין קרסו ליצרן, רבות מההדרכות נעשות גם בארץ על ידי מומחים מטעמו שמגיעים באופן קבוע לישראל", מסכם אברהמי.

שירות לרכבי ניסאן - אנשי מקצוע מוימנים

טיפול במרכזי השירות של היבואן דווקא חוסך כסף

הפתעה

טיפול במרכזי השירות של היבואן נתפס בקרב חלק מהציבור כיקר יותר מאשר טיפול במוסך רגיל. אברהמי מסביר שהכול עניין של זווית הסתכלות: "השאלה היא איך אתה עושה את החישוב – רווח לטווח קצר או רווח לטווח ארוך. טיפול במרכז השירות שלנו יגרום ללקוח להפיק את המיטב מהרכב, ולשמור על אמינות ועל ביצועים מקסימליים לאורך זמן, מה שיבוא לידי ביטוי בפחות תיקונים מיותרים בטווח הארוך. כך, למשל, בכל כניסה של רכב לאחד ממרכזי השירות שלנו הוא מתחבר ישירות למכשיר אבחון ממוחשב שמחובר למאגרי ידע של היצרן. אותו מכשיר מבצע מעת לעת עדכון גרסאות למחשבי הרכב וכך משפר את ביצועיו ומונע תקלות. בסופו של דבר, טיפול במוסך היבואן חוסך כסף על תיקונים עתידיים ושומר על ערך המכונית לזמן רב יותר בעת מכירת הרכב. אחת השאלות הראשונות בקניית רכב יד שנייה היא באיזה מוסך נעשו הטיפולים. אנשים הבינו שרכב חייב טיפול מקצועי לאורך הדרך".

ניסאן - מחירון חלפים

בקרסו נתקלים מדי יום ברכבים שלא טופלו באופן קבוע במרכזי השירות שלהם, רכבים שמגיעים עם תקלות מסובכות שלעיתים נראות ללקוח בלתי פתירות, אך בעזרת הידע המקצועי הבלעדי של קרסו הן פתירות בהחלט. אברהמי נותן דוגמה טרייה: "ממש לאחרונה הגיע אלינו לקוח שקנה רכב יד שנייה שלא טופל במוסך היבואן. ברכב היו כמה תקלות, שמוסכים אחרים התקשו לטפל בהן. לעומתם, אנחנו זיהינו במדויק מה צריך לעשות והבאנו את הרכב לרמת ביצועים ולחוויית נהיגה מלאה. הלקוח חזר לאחר כמה שבועות כדי להודות לנו על כך שהושענו אותו, אך מבחינתנו זה היה טיפול רגיל".

ניסאן - זימון תור למרכז שירות

הזמנת תור אונליין

בין אם מדובר בטיפולים שוטפים או הכנה לטסט, הזמינו תור באתר בזמן ובמקום שנוח לכם.

לתיאום תור למרכז שירות
ניסאן - שירות - טיפים ושאלות נפוצות

טיפים ושאלות נפוצות

אחזקה נכונה של כלי הרכב מונעת סיבוכים והוצאות מיותרות.

למדו כיצד לשמור על רכבכם
ניסאן - בדיקת RECALL

בדיקת RECALL

הבטיחות שלכם ושל הניסאן שלכם.
 

בדקו קריאת שירות לניסאן שלכם
ניסאן - מחירון חלפים

מחירון חלפים

חלפים מקוריים של ניסאן
 

לחצו כאן לבירור מחיר חלפים

עם רכבים מתוחכמים לא מתחכמים

התובנה המרכזית של קרסו היא שעם רכב מתוחכם לא מתחכמים. הרכבים כיום הם מתוחכמים במיוחד, עתירי טכנולוגיה, וכדי לטפל בהם חייבים להגיע אל מי שמכיר הכי טוב את המערכות ויודע לטפל בהן: היצרן וזרועו הארוכה בישראל – מרכזי השירות של קרסו.

  • איתור מרכז שירות
  • לתיאום תור למרכז שירות
  • בדיקת RECALL
  • בירור מחיר חלפים

נוהל הצטרפות לרשת מרכזי השירות

רשת מרכזי השירות של קרסו מוטורס

מוסך מורשה, מעוניין להצטרף לרשת מרכזי השירות של קרסו מוטורס?

לפניך מסמכים המרכזים את כל אמות המידה שהינך נדרש לעמוד בהן.

  • אמות מידה למרכז שירות חדש
  • תהליך הרשאה למרכז שירות חדש
  • הסכם הרשאה למרכז שירות מוסמך
  1. Nissan ישראל
  2. שירות לאחר מכירה

Toggle רכבים menu רכבים

  • דגמי ניסאן
  • רכבים חשמליים
  • תיאום נסיעת מבחן
  • אולמות תצוגה
  • קטלוגים לדגמי ניסאן
  • מחירון דגמים
  • צריכת דלק, זיהום אוויר ואבזור בטיחותי
  • תווית נתוני צמיגים

Toggle שירות ניסאן menu שירות ניסאן

  • מרכזי שירות
  • תיאום תור במרכז שירות
  • יצירת קשר
  • ביטוח וטרייד-אין
  • בדיקת RECALL
  • מחירון חלפים

Toggle מידע נוסף menu מידע נוסף

  • כתבו אלינו
  • מגזין ניסאן
  • Nissan Intelligent Mobility
  • תקן זיהום אוויר WLTP
  • קריירה בקרסו מוטורס
  • דוחות ומידע לציבור

Toggle מדיה חברתית menu מדיה חברתית

  • facebook
  • youtube
  • instagram
  • אתרי ניסאן בעולם
  • מפת האתר
  • תנאי שימוש
  • מדיניות פרטיות
  • הצהרת נגישות

© Nissan 2022