מהי מידת הצמיגים המותרת להתקנה בניסאן שלי?

מידת הצמיגים המותרת לשימוש כתובה ברישיון הרכב. למידע נוסף בנושא, יש לפנות אל מחלקת השירות בטלפון: 3575*.

מהם סוגי הדלק והשמנים המתאימים לניסאן שלי?

רשימת השמנים רשומה בספר הנהג תחת הפרק "מידע טכני".

היכן ניתן למצוא רשימת מוסכי רשת מורשים?

באתר האינטרנט ובחוברת האחריות.

הרכב נפגע בתאונה, מהם זכויותיו של בעל הרכב?

  • כאשר אתה מזמין פוליסת ביטוח, וודא כי הכיסוי מכסה טיפול בכל מוסך מורשה שתבחר ועליו אתה סומך ולא רק ב- " מוסכי הסדר". סוכן הביטוח חייב לספק לך מידע זה. סוכן הביטוח הוא נציגך ולא נציג חברת הביטוח וכך עליו לנהוג.
  • זכותך לבחור את המוסך בו יטופל רכבך וחברות הביטוח ו/או שמאי הרכב אינם רשאיים לכפות עליך את רצונם- בחר במוסך עליו הנך סומך- שילמת עבור זכות זו.
  • עמוד על זכותך כי רכבך יתוקן באמצעות חלפים ראויים באופן שרמת הבטיחות ברכב תשמר. חברת הביטוח חייבת להחזיר את המצב לקדמותו ערב קרות התאונה.
  • עמוד על זכותך כי רכבך יתוקן באמצעות חלפים ראויים באופן שרמת הבטיחות ברכב תשמר. חברת הביטוח חייבת להחזיר את המצב לקדמותו ערב קרות התאונה.
  • על פי תקנות משרד התחבורה- אין להשתמש בחלפים משומשים לרכב שגילו מתחת לשנתיים. על השמאי למלא את תפקידו בנאמנות, במסירות ובהגינות ללא משוא פנים ובאופן בלתי תלוי ולא משנה מי משלם את שכרו.
  • דע כי המנהל המקצועי של המוסך הוא היחידי שמוסמך לקבוע את הטיפול הנחוץ לרכבך ואסור לשמאי לכפות שימוש בחלפים ממקור מסוים ו/או תיקון במקום החלפה ולהפך וזאת בניגוד לדעתו.
  • דרוש לקבל בגין תיקון הרכב אחריות מלאה של המוסך.

מהו לחץ האוויר לניפוח הצמיגים במכונית?

את המידע אודות לחץ האוויר לצמיגים תוכלו למצוא בשני מקומות:

  • מדבקה ובה מידע בנושא הנמצא על משקוף דלת נהג או על הדלת עצמה בסמוך לבריח.
  • בספר הנהג בפרק "עשה זאת בעצמך".

מיהו נציג השירות למערכת המיגון שהותקנה בניסאן שלי?

  • פוינטר - טלפון: 03-5579555 או 9444*

לאתר פוינטר

  • איתוראן - טלפון: 03-6533515 או 2255* או 325* מטלפון סלולארי.

לאתר איתוראן

  • אדי מערכות - טלפון: 1-700-704-100

לאתר אדי מערכות

כיצד ניתן לקבל ספר רכב וחוברת טיפולים?

לקבלת חוברת טיפולים יש לפנות למחלקת שירות בטלפון: 3575*

היכן נמצא מתקין מורשה לדיבורית לטלפון הנייד שברשותי?

נציגים טכניים של חברות הטלפון הסלולרי בארץ עברו הכשרה בנוגע להתקנה נכונה של דיבוריות במכוניות רנו. לפיכך, יש לפנות למחלקת השרות של ספק המכשיר ולבקש רשימת מתקינים מורשים.

מה כוללת האחריות שלי?

תנאי האחריות רשומים בחוברת האחריות שניתנה לך.
למידע נוסף ניתן לפנות למרכז פניות הלקוחות בטלפון: 1-800-224-849

מה משך תקופת האחריות לניסאן שלי?

האחריות לדגמי ניסאן:

3 שנים או 100,000 ק"מ, המוקדם מבניהם (שנתיים ראשונות ללא הגבלת ק"מ)

לא כולל אוטובוס, מונית, רכב עבודה, רכב סיור או רכב מסחרי, שמשקלו הכולל המותר עולה על 10,000 ק"ג, בגינם האחריות תחול לתקופה של שנתיים או עד הגיע הרכב ל-100,000 ק"מ, המוקדם מבין השניים, ובכל מקרה לא פחות משנה.