כל כך אינטואיטיבית שכל אחד יכול לנהוג בה, עם יכולת ביצועית כל כך גבוהה שעומדת בכל אתגר, בכל זמן ובכל מקום.
NISSAN GT-R ביצועים
מאפיינים מסוימים המוצגים בתמונה עשויים להשתנות בדגמי GT-R 2020. למידע נוסף אודות המפרט המדויק, אנא פנו לנציג המכירות של ניסאן.
כשטכנולוגיה ותשוקה מתחברות
הלב הפועם של המכונית האגדית
מנוע TWIN-TURBO
ניסאן קראה תיגר על המוסכמות בכל שלב במהלך פיתוח ה-Nissan GT-R, החל במנוע פורץ דרך באופן יוצא דופן.

מנוע 570 כ"ס VR38 Twin-Turbo
המנוע של GT-R עטור הפרסים בנפח 3.8 ליטר V6 Twin-Turbo מספק 570 כ"ס ב-6,800 סל"ד ו- 64.5 קג"מ של מומנט, הודות לבקר הצתה ייחודי של הצילינדרים ותאוצה מוגברת של מגדשי הטורבו.
מגדש טורבו משולב של IHI
מגדש טורבו של IHI מורכב על כל טור צילינדרים של המנוע. על ידי שילוב סעפת הפליטה ומגדש הטורבו ליחידה אחת, יניקת האוויר וזרימת גז הפליטה הופכים למיטביים. מצנן ביניים גדול יותר מותקן על מנת לספק קירור יעיל יותר. על מנת לוודא שאין השהייה של הטורבו כאשר המומנט מטפס, נכנסות לפעולה מערכות בקרה אלקטרוניות בעלות דיוק גבוה.
מאפיינים מסוימים המוצגים בתמונה עשויים להשתנות בדגמי GT-R 2020. למידע נוסף אודות המפרט המדויק, אנא פנו לנציג המכירות של ניסאן.
הסוד האמיתי של המהירות
הספק ומומנט ללא ספק חשובים, אך יכולות מפעימות באחיזה, בלימה ושליטה הן הסוד האמיתי של מכונית על ספורטיבית.
היופי שבפלטפורמת Premium Midship
שלדה
פלטפורמת ה-Premium Midship של ה-Nissan GT-R מניחה את המנוע בחלק האחורי יותר של השלדה, לצורך התנהגות כביש טובה יותר, ובכך שוברת מוסכמה נוספת. עיצוב ייחודי זה מניח גם את תיבת ההילוכים עם תיבת ההעברה בחלקה האחורי של ניסאן GT-R, ויוצר את ציר תיבת ההילוכים האחורית העצמאית הראשונה בעולם הרכבים בעלי הנעת 4x4.

בולמי זעזועים
מערכת בולמי זעזועים מיוחדת מסוג Bilstein DampTronic הניתנת להתאמה על ידי הנהג מספקת רמה גבוהה של שליטה במגוון מצבי נהיגה. בניסאן GT-R, מערכת זו שופרה עוד יותר, לנסיעה חלקה יותר במצב נוחות ותחושת היגוי משופרת במצב R.
בלמים למסלול המירוצים
כדי לספק קשיחות מקסימלית בשילוב משקל קל, הקליפרים, קדמיים בעלי 6 בוכנות ואחוריים בעלי 4 בוכנות, מסותתים במכונה מגוש "מונובלוק" יחיד של אלומיניום. מלבד צלחות בלימה מחוררות המסייעות לשמור את הבלמים של ה-Nissan GT-R מקוררים, תמצא צלעות אוורור גאוניות בצורת יהלום המסייעות לשמור על קירור, ה-Nissan GT-R נהנית גם מצלחות ציפה מלאה. בכך שהיא מאפשרת לדיסק החיצוני להתרחב הרחק מבית המעצור בחום קיצוני, היא מקטינה את הנטייה של צלחות הבלימה להתעוות.
לרמות את הרוח
אווירודינמיקה
כיוונון עדין של האווירודינמיקה של ה-GT-R מספק כוח הצמדה משופר יותר, בעודו שומר על מקדם גרר מרשים של 0.26.
הכל נמצא בפרטים
למכונית הממוצעת ישנם חלקים חשופים מתחתיה, דרכם נושבת הרוח היוצרת כוח עילוי, ומאיטה אותך. ה-Nissan GT-R, כמובן, אינה מכונית ממוצעת. הצד התחתון של המרכב שלה מכוסה כמעט לגמרי בפאנלים מרוכבים, המעניקים לו משטח שטוח ואווירודינמי.
יוצרים ביצועים מאוויר
הספויילר הגדול, כל הכפות ופתחי האוורור הללו לא קיימים שם רק כדי להראות מגניבים – יש להם תפקיד. הספויילר יוצר כוח הצמדה. החריצים על הספויילר הקדמי ופתחי האוורור על הפגוש האחורי שולטים בזרימת האוויר לאחור. פתחי האוורור מאחורי הפגושים הקדמיים מקררים את הבלמים ויוצרים כוח הצמדה נוסף, והכפות על מכסה המנוע והשבכה הקדמית הייחודית מקררות את המנוע.
זרימת אוויר תחת המרכב
בחלק הקדמי של הרכב, הצד התחתון השטוח של המרכב מאיץ את האוויר ומתעל אותו מעל הבלמים, וכך מקרר אותם. בצד האחורי, מפזר העשוי מסיבי פחמן לוקח את האוויר המואץ הזה ומאט אותו, וכך יוצר אפקט ואקום המאפשר ל-Nissan GT-R להיצמד לכביש, או למסלול.
בכל מקום. בכל זמן.
הנעת 4x4
במקומות בהם מרבית מכוניות-העל נשארות בחנייה או יוצאות רק לרגע במהלך חודשי החורף, אתה נהנה מה- Nissan GT-R במשך כל השנה הודות לאחת ממערכות הנעת ה-4x4 ובקרת הרכב הדינמית (VDC) מהמתקדמות בעולם; שילוב של יכולת שליטה ביציבות בהתאמה אישית הופך את ה- Nissan GT-R למכונית על נוחה בכל תנאי נסיעה.

הטוב שבשני העולמות
במקום חלוקת המומנט באופן שווה בין הציר הקדמי לאחורי, ניסאן GT-R משתמשת במערכת הנעה 4x4 בעלת בקרה אלקטרונית המספקת עד 100% מהמומנט הזמין לגלגלים האחוריים, ואף מסוגלת לשלוח עד 50% של מומנט לגלגלים הקדמיים. בכך מעניקה ניסאן GT-R את תחושת ההיגוי והתגובתיות של רכב בעל הנעה אחורית, תוך מתן הביטחון הנוסף שרק הנעת 4x4 יכולה לספק. בנוסף לכך, מערכת VDC מנטרת באופן תמידי את פעולות ההיגוי והבלימה שלך, חשה בכל היגוי יתר או תת-היגוי ומפצה על כך על ידי הפחתת מהירות המנוע ו/או הפעלת לחץ בלמים על גלגלים ספציפיים.

הגב בן רגע
מצבי נהיגה דינמיים
אחת התכונות שהופכות את ה- Nissan GT-R לרב-גונית באופן יוצא דופן נמצאת באפשרות הנהג לשנות פרמטרים באופן ספציפי עבור תיבת ההילוכים, המתלים ומערכת הבקרה הדינמית על הרכב (VDC).

התמונות להמחשה בלבד, ט.ל.ח. להרחבה אנא ראה/י תנאי השימוש של האתר.